giovedì 4 febbraio 2010

New Message form JoJo's Twitter

Hey Guys,I have been writing music every day. I now have a HUGE catalog of original music,which I am excited for you all to hear!
Writing is a huge passion of mine, and something I have been doing since I COULD write; in elementary school. It is a great emotional outlet for me, and everything I have gone through, and am going through comes out in my music.
I continue to keep my head up; and remain positive; despite entities, and people who try to keep me down, and do not want me to succeed.
I hope 2010 has started off well, for all of you; and continues to bring you much joy, and hope!
Jo xoxo
ALSO...my e-mail accounts, Facebook, and Twitter accounts were hacked and taken over by an imposter. I apologize if any of you received e-mails from that person; who you thought was me. I DO NOT have a facebook, or a twitter account, now, since I was hacked.

TRADUZIONE:

Hey ragazzi!

Io sto scrivendo musica ogni giorno. Adesso ho un ENORME catalogo di musica originale, che sono eccitata per voi a sentire tutto!

Scrivere è una passione di mio, e qualcosa ho fatto da quando ho POTUTO scrivere, nella scuola elementare. E' una grande emozione è uno sfogo per me, e tutto quello che ho vissuto e sto vivendo esce nella mia musica.

Io continuo a mantenere a testa alta, e rimanere positiva, nonostante gli anti e le persone che cercano di tenermi giù, e non mi vuole per avere successo.

Mi auguro che il 2010 è cominciato bene, per tutti voi, e continua a portare voi una grande gioia e speranza!

Jo xoxo

INOLTRE... il mio account di posta elettronica, Facebook e Twitter sono stati hacked e presi in consegna da parte di un impostore. Mi scuso se qualcuno di voi ha ricevuto e-mail da quella persona, che avete pensato che ero io. Io non ho facebook, o un account di Twitter, attualmente, perchè è stato violato.

Thanks To JoJo Italia Forum

Nessun commento:

Posta un commento